Каталог сайтів » Блог » Про PageSpeed Insights

Про PageSpeed Insights


PageSpeed Insights

Кожен сайт, що попадає в наш каталог сайтів,  проходить тест на провірку ефективності завантаження від Google PageSpeed Insights або Показник продуктивності – це середньозважене значення показників . Звичайно, показники з більшою вагою мають більший вплив на загальний показник продуктивності. 

Як визначаються показники метрик?


Після того, як Lighthouse збере показники продуктивності (здебільшого повідомляються в мілісекундах), він перетворює кожне необроблене значення метрики на оцінку метрики від 0 до 100, перевіряючи, де значення метрики знаходиться на розподілі оцінок Lighthouse. Розподіл оцінок – це логарифмично-нормальний розподіл, отриманий з показників продуктивності реальних даних про продуктивність веб-сайту в HTTP Archive .

Наприклад, показник «Найбільше відображення вмісту» (LCP) вимірює, коли користувач сприймає, що найбільший вміст сторінки є видимим. Значення метрики LCP відображає тривалість часу між ініціюванням користувачем завантаження сторінки та відображенням її основного вмісту. Згідно з реальними даними веб-сайту, найефективніші сайти відображають LCP приблизно за 1220 мс, тому це значення метрики відповідає балу 99.

Трохи глибше занурюючись, модель кривої оцінювання Lighthouse використовує дані HTTPArchive для визначення двох контрольних точок, які потім задають форму логарифмічно нормальної кривої. 25-й процентиль даних HTTP Archive стає оцінкою 50 (медіанна контрольна точка), а 8-й процентиль стає оцінкою 90 (хороша/зелена контрольна точка). Досліджуючи графік кривої оцінювання, зверніть увагу, що між 0,50 та 0,92 існує майже лінійна залежність між значенням метрики та оцінкою. Близько оцінки 0,96 є «точкою зменшення віддачі», оскільки чим вище крива віддаляється, вимагаючи все більшого покращення метрики для покращення вже високої оцінки.

Як оцінки позначаються кольором?

Показники метрик та показник продуктивності позначені кольорами відповідно до цих діапазонів:

  • Від 0 до 49 (червоний): Погано
  • 50–89 (помаранчевий): Потребує покращення
  • 90–100 (зелений): Добре


Щоб забезпечити хороший користувацький досвід, сайти повинні прагнути отримати хороший бал (90-100). «Ідеальний» бал у 100 надзвичайно важко досягти, і його не очікують. Наприклад, для досягнення балу від 99 до 100 потрібно приблизно стільки ж покращення показників, скільки й для досягнення балу від 90 до 94.

Залишити коментар